Czołowe pozycje w wyszukiwarce Google w kilka dni, bez konieczności długoterminowej umowy, w ustalonym z góry budżecie..? Dzięki Google Ads to możliwe.
Idealny sposób na rozreklamowanie marki i dotarcie do grona potencjalnych klientów. Kampania GDN to także niższe stawki za kliknięcie.
Więcej odwiedzin i większa konwersja dzięki skutecznej kampanii Remarketingowej. Rozwiązanie idealne nie tylko dla sklepów internetowych.
Dzięki możliwości ustawienia limitów dziennych możliwe jest oszacowanie dziennej liczby kliknięć oraz przybliżonego czasu trwania kampanii.
Wdrożenie kampanii zajmuje nam zwykle nie dłużej niż 72 godziny.
Dzięki narzędziom Google, jesteśmy w stanie przedstawić wyczerpujący raport na temat ilości kliknięć oraz kosztów reklamy.
Mechanizmy kampanii PPC pozwalają kierować reklamy do precyzyjnych grup docelowych na wybranych obszarach.
Według statystyk 61% wydatków przeznaczanych na kampanie PPC nie kończy się konwersją - uważamy, że zasługujesz na więcej.
W przeciwieństwie do zdecydowanej większości agencji, raz na tydzień dokonujemy optymalizacji prowadzonych kampanii.
Nasze kampanie są skrupulatnie monitorowane od pierwszego dnia po uruchomieniu. Jak każdy z naszych klientów, nie znosimy marnowania pieniędzy podczas kampanii dlatego szczególnie dbamy aby każdy budżet przeznaczony na reklamę w Google przyniósł maksymalne efekty.
Podejmując działania marketingowe w internecie z pewnością warto zacząć od poprawnie przeprowadzonej kampanii Google Ads.
-
Jak potwierdzają statystki, niemal każdy klient poszukujący produktów, usług (jak i wszystkiego innego) swoje poszukiwania rozpoczyna w wyszukiwarce Google. Ten potencjalny klient szuka właśnie takiej firmy jak Twoja, a reklamy Google to świetny sposób żeby zostać znalezionym!
-
Linki sponsorowane to skuteczny kanał reklamowy dla zarówno dla małych jak i dużych firm.
Dzięki reklamie w wynikach wyszukiwania Google, Twoja strona zostaje zaprezentowana szerokiemu gronu odbiorców, szukujących firmy takiej jak Twoja. Google Ads to niebywała możliwość pozyskania ruchu, zwiększenia sprzedaży i konkurowania z liderami w branży.
Wielką zaletą kampanii linków sponsorowanych jest możliwość pozyskania dużej ilości klientów przy zachowaniu znacznie niższych kosztów w porównaniu z innymi formami reklamy. To dlatego linki sposorowane są coraz chętniej wybieraną formą reklamy.
Kampania linków sponsorowanych to jedna z najbardziej mierzalnych form reklamy. Raporty kampanii dostarczają obszernych informacji na temat kosztów, liczby kliknięć oraz skuteczności słów kluczowych.
Mechanizmy Google dostarczają ogromną ilość opcji, które służą precyzyjnemu dostosowaniu kampanii. Dzięki temu reklamy mogą być wyświetlane precyzyjnej grupie docelowej, w dowolnie wybranym czasie oraz lokalizacji.
Kampania reklamowa w wyszukiwarce Google to szczególnie dobre rozwiązanie dla nowych firm ponieważ pozwala ona zaistnieć w wynikach wyszukiwania niemalże natychmiast. Dzięki temu kampania w wyszukiwarce to również doskonały sposób sprawdzenia skuteczności słów kluczowych przed rozpoczęciem działań związanych z pozycjonowaniem.
Ads to dziecko Google, dlatego reklamy wyświetlają się na samej górze wyników wyszukiwania, na pozycjach które generują największą liczbę wejść. Obecnie dla fraz bardzo konkurencyjnych 2 z 3 kliknięć to kliknięcia w reklamę Ads.